ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Tuesday, June 21, 2011

19 jun 2011

salam 1 malaysia :)
opsss..Risya update lagi blog Risya...al maklum lah banyak aktiviti yang berlangsung minggu nie..
hari sabtu memang la penat gila gua cakap sama lu lah..
lepas abis junior days risya pergi sokong kolej risya,Dang Anum collage kat court bola jaring..sakit tekak sbb buat cheer and menjerit bagai orang gila..hihihihi(sj je lps kan tension C++)
keesokan harinya bersamaan hari ahad,risya ad PPKP or KI...
tapi kan PPKp risya best giler sebab kiteorang terlibat dengan program Simposium Gerak Ilmu Peringkat dun Rembia 2011.
penceramah yang ceramah kami pun hebat-hebat belaka...nak tahu sapa???jab ye..risya search!!!!!
loading..
loding...
loading..
jeng - jeng......
Tan Sri Datuk Seri Panglima Dr. Abdul Rahman Arshad

prof. madya Dr. Muhayah Mohammad
ini la penceramah jemputan semperna program nie..iaiti pro couselor uitm,Tan Sri Datuk Seri Panglima Dr. Abdul Rahman Arshad dan Prof Madya Dr. Muhayah Mohammad,(yang bagi ceramah kat radio IKIM)
yang paling penting majlis penutupan rasmi disempurna kan oleh ketua menteri Melaka,dato ali Rustam;
dato Ali Rustam
cayalah memang agak meletup lah PPKP aku this semester...:->

ok lah...mahu tido lah..malam karang risya update petua yang dibagi oley penceramah2 tadi yer....
bye...

No comments:

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...