ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Friday, June 17, 2011

malaysia vs Arsenal

assalammualaikum dan salam satu malaysia..
entry aku kali ini pasal aku tak dapat pergi arsenal vs malaysia la..sedih betul la..rasa macam nak menangis je..kenapa la dia lawaan time tue???aku cuti 16.7 but dia lawan 13.7..dah la fov. team aku...memang hampeh la..tapi tak pe la aku suruh kawan aku tangkap pic samir nasri....
samir nasri..:)

tapi aku tetap nak pergi gak..ada yang aku ponteng kelaz nanti..huhuhu...
pelik atau x pelik minggu ni aku langsung xboleh balik..rindunye kat anak2 aku...nak tahu sapa..ehh aku tanya korang buat apa sebab nie my blog,my rule so suke hati aku la nak tulis atau x kan..hahaha..:)...

 yang ini name dia nurfaqihah,5

yang lelaki 2 yer,hihi mohd hazmi hariz,4

yang ini pulak nama dia nursyahira syakirah,3

yg nie nuraisyah,1 tahun

yang nie pulak nursyahidatul syakirah,10 bulan

yang last sekali ialah hasif hariz,3 bln

pic2 nie semua gambar anak2 buah aku yang paling aku sayang..dorang pengubat tatkala aku sedih or kecewa...aku sangat2 sayang dorang..luv u all..
rindunye...da bape minggu da tak jumpe dorang...huhuhu
okey la sampai sini je la entry risya..jumpe lagi..bye!!!!

No comments:

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...