ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Thursday, June 16, 2011

oh lelaki


Gilalah..aku tak tahu laki zaman sekarang…semua aku rasa sama aja…contoh???aku bukan la nak ungkit,tapi nak suruh korang ambil pengajaran atas apa yang berlaku atas aku..kalau laki itu gaduh or baru putus dengan gf dia..aku rasa baik korang jangan kacau….serik siot…dan aku mual lelaki yang jenis macam nie..bila gaduh dengan makwe dia,mula lah cari kita untuk lepaskan tension dia,pas2 suruh kita buat itu buat ini…tapi lepas baik dengan makwe dia..haram nak msj or call kita….apa dia ingat kaum hawa nie tidak ada perasaan kah??aku tak boleh la nak kata semua lelaki..tapi pengalaman aku yang beberapa bulan yang lepas sejak 10.10.10(ingat tarikh nie sebb pakwe aku dr sms kawin..huhuhu)  membuatkan aku lebih berhati-hati…gilakan….lelaki macam ini baik tak payah hidup..buat sakit hati aja…salah kah sekadar tanya khabar aja sebagai seorang kawan???apa engkau ingat golongan perempuan like kami ni berharap sangat dengan engkau…..tolong la…tolong la faham…x ingin pun la…sebab dari cirri-ciri kau itu telah menunjukkan engkau x layak jadi laki yang baik dalam hidup aku….mula-mula maki hamun that girl kata dia curang and whatever..pastu kata dia tidak akan kutip balik that girl…pas2 kutip balik…kelakar lak aku rasa….sms yang Dia bagi still aku simpan…untuk apa???buatnya Dia tuduh aku….aku ada bukti kan????so,,,buat perempuan-perempuan jangan percaya la laki jenis yang macam ini..dan X SEMUA LELAKI PERANGAI MACAM INI….kena tanya diri sendiri untuk tentu kan lelaki yang mana terbaik dalam hidup kalian ok..:) ~farisya risya~

No comments:

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...