ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Saturday, July 23, 2011

Felda the best

risya x tahu kenapa mata ni tak nak tido..esok dah lah kene bangun pagi..hantar adeq pergi taekwando kat senaling..:)
ermmmm..daripada Risya membebel tak tentu pasal baek Risya tulis about (secret) kn?kn?
family Risya asal melaka dan sekarang ni menetap di FELDA SERTING HILIR,BAHAU,N9. Mak dan abah seorang peneroka....walaupun hidup kami sederhana tapi kami hidup bahagia..:)
adik beradik Risya semuanya ada 9 orang dan Risya merupakan anak yang ke 8...mak pernah cerita...
semua orang kata,hidup kami akan susah sebab ada adik beradik yang ramai..tapi mak dan abah tak ambik kisah langsung pasal tu..mak nak buktikan bahawa walaupun adik beradik kami ramai tapi kami akan berjaya..:) buktinya semua adik beradik aku berjaya dalam bidang yang diceburi..amin..:) aku terima segala tomahan orang...ada SEGELINTIR MASYARAKAT yang kata BUDAK FELDA X AKAN BERJAYA.....tapi aku nak cakap kat sini..x semestinya kami x berjaya..contoh nya abg Risya,berjaya melanjutkan pengajiannya di AL AZHAR,mesir...kakak2 risya pula melanjutkan pengajian mereka di IPTA..
dan Risya sendiri melanjutkan pengajian di UiTM..:) dan Risya nak cakap..Risya BANGGA jadi anak FELDA..:)
risya percaya ramai yang masih sokong anak2 FELDA untuk terus berjaya.. dan risya harap anak FELDA terutamanya GENERASI KE 2 mampu buktikan pada masyarakat yang sebenarnya kita boleh berjaya.. Risya juga nak pesan kepada Generasi ke 2 felda jangan lepaskan peluang yang ada...FELDA da bantu kita dengan memberi kita STF secara percuma...FELDA juga bantu kita dengan memberi kita wang sebagai hadiah tatkala kita dapat masuk universiti...mereka juga bagi kita kemudahan dengan menyediakan JALUR LEBAR..ingat la warga FELDA..kita mesti laku kan yang terbaik untuk membalas jasa baik FELDA..
Risya merayu sangat2 belajarlah bersungguh-sungguh untuk membuktikan bahawa kita mampu berjaya..buktikanlah..:)
my negeri

felda dihati ku..:)

-risya-

No comments:

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...