ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Sunday, October 16, 2011

Segmen Eida Arina : Jom Berkenalan Blogger 1 Malaysia

click sini

merayap punya merayap,Risya ternampak pula segmen cik Eida Arina nie..so Risya pun join lah segmen ni..sebab bagi Risya segmen ni amat-amat bagus kerana mengeratkan lagi hubungan sesama blogger...

Full Name:Norfazilah binti Mohd Nor

nama manja(manje la sangat) hihihi:Risya @ iela (da memang dipanggil Risya,so terima je la hakikat) 

bufday saya:28 ogas 1992(da lepas da..:( )

Saya Belajar di Sekolah:SMK Serting Hilir Kompleks(felda) and SMK Lui Barat(felda)

Dan Sambung Study dekat Universiti : UiTM Melaka dalam course Quantitative Science

Nama Blog Saya :Sejenak Bersama Risya

Follower Blog Semasa Saya : 124 follower

Blogger Otai yang Saya Minat Gilerz :Ben Ashaari sebab apa saya minat dia? sebab dia BEST sangat...:)

I hope saya boleh kenal dengan semua para blogger dan dapat memberi kritikan di blog saya...selain membaca entry mereka..:)

7 comments:

Eida Arina said...

thanxxxx a lot and bebanyak sbb sudi join segmen saya ni...hihihi :)

Diyana Ali said...

salam kenal,saya join segmen ni juga, jemput dtg blog saya :)

YNA said...

salam kenal :-)

muda lagi rupanyer :-)

btw, happy blogging ya? :-D

Mrs.A~ said...

hye saya dari segmen yang sama.jom follow saya balik? :)

shiema sufian said...

shiema singgah dari segmen yg same. follow you. jom singgah, follow dan join segmen shiema pulak jom.

farisya risya said...

sy akn singgah yer ....:)

shiema sufian said...

shiema singgah dari segmen yg same. follow you. jom singgah, follow dan join segmen shiema pulak jom.

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...