ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Thursday, December 22, 2011

nak balik....

assalamualaikum...
entry Risya kali ini bertajuk 'nak balik rumah'
malam tadi Risya bukak la radio online SYPALIKHFM ..
terdengar la segmen ibu,ayah,anak..
memang tacing gila la...xmahu cakap pasal tu lagilah..Risya nak cerita,Risya da dapat baju da..
yeahhhhh!!!!


lawa x???
mak Risya kata lawa baju nie..
walaupun risya tak tengok lagi,tapi bila mak da kata macam tue x boleh nak sangkal lagi...
act. mak Risya tak suka sangat baju bola nie....tapi tah kenapa call aku tadi,cakap dekat Risya baju 2 lawa...kain dia pun sedap..
pelik bin ajaib..
erm...pelik2...mak nak baju tu ambik la mak....Risya tak kisah pun...first time kot mak Risya puji baju Bola...cayalah..
mak Risya act x minat Risya terlalu TEGAR dengan bola..tapi nak buat macam manakan ..da minat..
okeylah..esok nak balik..cuti seminggu...bye..:)

dah baca...like lah...:)



1 comment:

Nisa Greennnpanda said...

wah..mmg lawa bj tue.. ^_^

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...