ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Saturday, December 10, 2011

Risya yang baru????+ sehari suntuk di Dusun Rambutan

salam 1 Malaysia...
kamu semua sihat tak?
now Risya nak story nie...
Risya hari jumaat balik n9 pastu kat bus stop Bahau
Risya Jumpa budak Asrama Risya dulu...
dia pandang 3 + 4 kali...Risya pun pelik la...dalam hati " budak kenapa pandang aku..macam la sebelum nie tak pernah nampak aku"..
pastu aku tegur la budak tue...
"kau tak kenal akaq kew"
" akaq nie,kaq lala kan"
(panggilan aku kat Hostel..errr)
" wah,muka akq da lain la..lain sangat.."
musykil2x...lain sangat ke muka aku...

sama jew kan..apa yang lain nye..pelik..

balik dari rumah benda yang paling aku nak tengok ialah
..
..
..
..
..
my "the Jang"

abaikan nama iela ushuk 2...DIA memang nak kena dengan Risya...
lawa kan....memang terbaik design dia..
sapa nak buat tempahan baju bagitaw Risya taw..

Risya ingat Risya boleh rehat kat rumah tapi....
nie kerje yang Risya dapat..
..
..
..




ada orang nak 80 kg Rambutan terpaksa la Risya tolong mak ...
huhuhu
k la..penat...nak tidur,esok nak balik melaka balik...
bye





No comments:

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...