ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Wednesday, December 21, 2011

" Story Aku & Lagu "


geng fiQ'Ra


risya pilih lagu AYAH DAN IBU by SUDIRMAN..

kenapa Risya pilih lagu ni???
setiap kali dengar lagu ni air mata Risya pasti mengalir..lagu ini amat mendalam..Risya ingat bila Risya nyanyi lagu ni dalam satu program depan my mum and dad Risya tersentuh and perasaan sedih menyelubungi diri..
bila tengok my mum and dad menangis lagi la..
errr..x boleh nak gambar kan..





hargailah mereka selagi mereka ada..:)
kerana mereka sudah melahirkan dan membesarkan kita..:)
jangan lupa balas segala jasa mereka..sesunguhnya tanpa mereka,tiadalah kita di dunia ini..
for my mom and dad..
i really luv u..tq for everything...you'all are my hero
adeq sayang mak abah..
:)


da baca???like la



7 comments:

emy zulaiha said...

gud luck dear :)

Halimaton Saadiah Ngah Latip said...

good luck dear...

zahidahwahid said...

saya sayang mak ayah saya....love this song too.... suara sudirman memang best....

kisah aku dan lagu http://www.zahidahwahid.com/2011/12/4530/

Miera Akmalina said...

myra syg mama dan abah .. btw , good luck dear !

http://miera-akmalina.blogspot.com/2011/12/story-aku-lagu.html

anamizu kaito said...

hai farisya.. cik ana pon suke lagu sudirman ni.. terus teringat mak dgn abah :)





http://diary-kecilku.blogspot.com/2011/12/story-aku-lagu-geng-fiqra.html





luv,
cik ana

wan niahix said...

Hargailah ibu bapa... ^_^

fiQ'Ra said...

ayah dan ibu..gud luck syg ;)

admin,
GF ♥

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...