ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Wednesday, January 18, 2012

knp perlu terjadi..:(

telah tiba saat waktu kau tinggalkan aku
kerana takdir yang maha esa telah menetapkan
sedih rasanya hati ini bila mengenangkan
kau sahabatku kau teman sejati

tulus ikhlasmu luhur budimu bagai tiada pengganti
senyum tawamu juga katamu menghiburkan aku
memori indah kita bersama terus bersemadi
kau sahabatku kau teman sejati
"

Berhentilah wahai mata
dari mengalirkan mutiara suam jernih
perpisahan ini bukan untuk ditangisi
tetapi
perpisahan ini untuk diingati
bukan setakat hari ini
bukan setakat esok
tetapi untuk selama-lamanya

~tak mampu berkata apa-apa,hanya air mata mengalir hiba...aku sedar aku bukan nya sempurna dimata kau...aku cume insan yang kerdil~ :(

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...