ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Tuesday, January 17, 2012

Pelik Tapi Tetap Comel





10 perkara Pelik tentang saya

1. suka cakap sendiri sampai family kata Risya OK ke tak..:(

2. suke main teddy bear walaupun umur da mencecah 20 tahun..huhuhu


3. suka kumpul baju bola untuk buat koleksi.


4. suka lempang orang walaupun orang tue tak salah..( bahaya gila )

5. suka gelak dulu sebelum bercakap..(padahal x kelakar pun)

6. cakap dengan orang bangsa asing pun bahaso nogori..( kuat kenegerian )

7. kuat giler makan tapi....berat tetap 35kg..:(



8. umur da tua tapi orang kata belajar sekolah rendah lagi

9. suka buat assignment last minit tapi orang first yang anta.

10. suka cari pasal dengan adik walaupun dia tak cari pasal dulu.. ( padahal adik baru umur 12 tahun )

10 perkara comel tentang saya...( errrr...comey ke saya..:p )

1.peragai still lagi budak2..

2. orang kata bila saya buat muka geram..sy comel... ( perasan sekejab )

3. tidur dengan anak-anak patung yang bernama syoshirola,cici,beett, n cik angry ..:)

4. suka merajuk..sebab bila merajuk muka nampak comel...

5. saya comel jika saya berjalan dengan sopan santun dan melambangkan saya seorang perempuan ( saya jalan ganas n paling tak suka pakai dress perempuan.. )

6. comel ketika ketawa spontan..errr

7. suka budak-budak yang comey 


8. ketika main bersukan.. ( terselah kecomelan di situ..hihihi )


9. seorang yang romentik..( nak muntah tak baca..)

10. suka update pasal bola n bola..  ( yang nie comel ke?? )




sponser2..
Hani Mardhiah blog

Hani Mardhiah fb

Missladyanashops blog

Missladyanashops fb

Nurwiyah Boutique fb 


AHC Amy Hakim Contemporary fb




Cemara Biru













3 comments:

NiaLidia. said...

hikhik. nia pun sukaaaaaaaaaa sgt teddy bear. yg plaing nia syg , mr pinky. hikhik :D

fiQ'Ra said...

“ Pelik VS comel “

Gud luck dear ♥

gades pelik said...

tahniah dear :)

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...