ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Wednesday, March 14, 2012

10 soalan 10 jawapan

assalamualaikum..
entry Risya kali ini untuk menjawab soalan yang dikemukakan oleh kak Mas..
soalannya adalah... ( cemas ni, takut tak dapat jawab )

 


1) Dimana awak tahu kewujudan Geng fiQ'Ra?
saya tahu kewujudan Geng fiQ'Ra melalui blog fiQ'Ra sendiri...

2) Apa tujuan awak join Geng fiQ'Ra?
tujuan sebenar saya join Geng fiQ'Ra adalah untuk menjoinkan diri saya untuk menyertai contest yang dibuat oleh fiQ'Ra..tetapi bila saya melihat dari sudut positif saya ubah fikiran kerana Geng fiQ'Ra adalah sebuah Grup yang mengumpulkan semua Blogger dan ianya mengeratkan silaturrahim antara blogger seperti sebuah family.

3) Apa nama sebenar awak? (jangan la tipu2. elok2 mak ayah bagi nama kan?)
nama sebenar saya Norfazilah bt Mohd Nor ( sedap tak )... kamu semua boleh panggil saya Iela or Risya.. sebab apa Risya, Biarlah Tuhan saja yang mengetahui.. ( sedih sebenarnya, tu la tak mahu cakap.. )

4) Berapa umur awak tahun 2012 ni? (jujur je. buat apa nak malu)
umur??? secara jujurnya umur saya 20 tahun.. ( muda lagi kan )

5) Apakah cita2 awak selama awak hidup?
cita-cita saya mulanya nak jadi penguam.. tetapi bak kata abg "sebelah kaki da masuk neraka" .. so saya batalkan niat saya, now saya mahu menjadi pakar matematik yang berjaya dan boleh membuatkan rakyat Malaysia khususnya Islam menjadi lebih dikenali dimata dunia..

6) Andai awak di fitnah sampai di heret ke penjara + hukum gantung, apa tindakan yg awak akan buat?
saya akan bantah dengan sekeras-kerasnya selagi ada kudrat.. tetapi pabila itu memang suratan hidup saya, saya akan redha dan pasrah dengan ketentuhan Yang Maha Besar, maybe itu dah tertulis dalam hidup kita..

7) Awak percaya tak rakan di alam maya?
terpulang pada diri seseorang individu itu sendiri.. bagi saya rakan di alam maya tidak semuanya baik dan tidak semuanya jahat, so kita kena pilih dan berkawan dengan orang yang betul..

8) Awak suka cabaran tak? kalau ya, contoh cabarannya?
sangat suka... sebagai contoh my friends pernah cabar saya untuk dapat highers killer subject dekat dalam kelas, so saya pantang di cabar, belajar sampai lebam mata, akhirnya im the highers mark..huhuhu

9) Awak makan sehari berapa kali?
saya makan sehari sekali je..sebab saya nie jenis yang tak suka makan sangat.. ( bukan tak suka, tapi malas nak beli dan malas nak makan .. =p )

10) Andai kata, ajal awak sudah makin hampir, 5 perkara yang awak akan buat sebelum awak meninggal dunia?
first saya akan pastikan semua yang saya hajatkan tercapai, then kumpul sedikit harta untuk my mom and my dad..after that, saya akan pergi menunaikan ibadah haji bersama-sama dengan family saya, saya juga akan membersihkan hati saya sebelum mengadap Allah swt dan akhir sekali saya akan meminta ampun kepada ibubapa, family, sahabat andai, yela manalah tahu selama ini mereka marah atau sakit hati dengan kita.. =)

terjawab sudah 10 soalan yang diberi oleh kak Mas.. Risya harap kak Mas berpuas hati dengan 10 jawapan yang Risya bagi..

Kak Mas dan Abg Afiq bergurau sambil berlari,
Geng fiQ'Ra pula berasa geli hati,
Kita kan sudah jadi 1 Family,
ini bermakna Geng fiQ'Ra sentiasa dihati.

last submit 17 mac 2012

1 comment:

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...