ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Friday, March 2, 2012

luahan perasaan..

Luahan perasaan..ermm bukan senang Risya nak luahkan perasaan Risya dekat blog..tapi malam ini Risya nak luahan apa yang terkandung dalam hati Risya..
Kepada someone:
--à yer.. aku tahu siapa aku, aku sedar aku hanya manusia biasa yang selalu terleka dengan duniawi..
--à tapi perlukah engkau mengukut aku belakang? Cakap depan-depan boleh tak?
--à kalau engkau tidak buat salah kenapa perlu sampai kau private kan blog engkau.. itu persoalan aku pada kau..
--à kalau kau dah minat dia, kau ambik je la dia, sebab antara aku dengan dia memang tidak ada apa-apa.. dia kawan aku lagi kecik la beb!!!
Selesai 1 kes… 
kes kedua pula:
--à perlukah engkau kawal hidup aku?
--à pernah aku kata aku suka engkau?
--àso, tak payah nak heboh satu FB aku GF engkau.. agak-agak la…kenal engkau pun tidak ini kah lagi nak couple dengan engkau..
Kes ketiga:
--à aku sayang my MOM & DAD & FAMILY.. my BRO & my SIS & my friends  terutama GF & my roommate & WAWE n  IEJA
--à only mereka yang make me happy
Kes keempat:
Doakan aku menjawab exam dengan tenang..walaupun banyak masalah yang menimpa sekarang tapi aku harap sangat ianya tidak akan menganggu hidup aku. Aku da penat dengan semua permainan yang ada dekat dunia ini..walaupun perangai aku gila-gila tapi tak semestinya aku tidak ada perasaan.. aku gak bersyukur sebab ada diantara kawan-kawan aku fahami aku & bagi aku nasihat like my BOSS,MY BRO, TH , & my roommates..thanks guys.. you all always make me happy.. u also understanding me.. =)
Segala jasa kamu semua tak dapat aku balas.. 
risya

4 comments:

CiNOS said...

Adeeiii sedey nyer.. leh wat novel nie..mesti letop nyer lah..kalah ombak rimdu

CiNOS said...

Adeeiiiii..sedey nyer sis.. boleh wat novel nie.. kalah ombak rindu..

farisya risya said...

amboi2.... hahaha... sedih kan..:p

farisya risya said...

amboi2.... hahaha... sedih kan..:p

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...