ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Wednesday, March 21, 2012

Setelah penat mencari something!!!

Assalamualaikum buat blogger-blogger seluruh Malaysia

Setelah penat menaiki bas selama 30 minit.. ( sakit pinggang ) akhirnya Risya sampai ke UITM Melaka..
Risya buat apa? Risya pergi Mencari Something..
apa yang something sangat tue?
jeng!!!


Jeng!!!



Jeng!!!

 
contact lens blue rose

sangat lawa.. lawa sangat-sangat..hihihihi
mengantikan lens Risya yang warna Brown and Grey

 

 

kamu semua mesti jelezkan.. =P
opsss teringat pula, kan saya pernah bilang bufday my bro n my mom kan? nak tunjuk ke tak mahu yer?


errmmmmmmm!!!!!!!

ini diaaaaaa!!!!!





hahaha.. sorry tak dapat tengok yer..da balut da..=p 
heyyy kenapa jiwang sangat nie? jangan salah sangka act pembalut ni comey tu la beli.. =P
( mintak-mintak my bro x baca entry ini )
mana hadiah untuk mummy saya ni??
opssss... belum balut lagi la..saya harap sangat walaupun hadiah ini tidak mahal, tetapi mereka hargai hadiah ini.. =) .. Saya rasa saya mahu study..( tiba - tiba mood study sampai )
jumpa lagi yer kamu dan kamu semua... =)

5 comments:

CiNOS said...

Yeah!!! dapat hadiah

farisya risya said...

aiii... saya ad bgtau ke sapa punye adiah.. musykil.. tibe2 je ni.. =p

Mikah Lurima said...

gigih ye u datang uitm melaka. wait! yg kampus bandar ke alor gajah? rajin semata2 nak contact lens. haha

LINDAHERY said...

oo...x minat pakai lens...leceh..hihii pakai spek je sonang

Hiddy Asri said...

RM brape contact lens tu?

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...