ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Tuesday, April 3, 2012

Adakah disebabkan ITU n9 KALAH?

Assalamualaikum..



lama tak update almaklumlah sibuk dengan final Exam kan...
Ingat nak update berita gembira tetapi berita kurang enak.. kekalahan negeri sembilan 2-4 ke atas singapore,
walaupun kalah Risya masih boleh berbangga kerana kebanyakkan pemain utama N9 mengalami kecederaan malah Coach AK tidak meletakkan harapan yang tinggi..
dan Risya tabek dan Salute kepada UN9 dan warga n9 kerana sanggup turun ke STAR walaupun dalam keadaan cuaca yang agak gerimis tadi..
akan tetapi ada yang menjadi kemusyikilan yang mula melanda jiwa..Selama ini Risya tak ambil peduli akan tetapi hari ini sesuatu telah menganggu fikiran Risya dan membuat Risya tertanya-tanya..

ADAKAH MATA PENGADIL BUTA?
--> da jelas lagi nyata players singapura jatuhkan player n9 dalam kotak penalti, so REFF tak nampak ke?
mengapa FAM mengambil REFF yang buta? adakah sebab mahu Duit ?? opppsss!!!!

ADAKAH DISEBABKAN RASUAH YANG HEBOH DIKATAKAN??
--> hanya MEREKA sahaja mengatahui..tak mahu komen lebih-lebih..

aku selidik apa yang aku dengar dan aku terjumpa blog

ultras nogori
lakmana bukit bintang
pencacai cerita

aku rasa hanya FAM sahaja boleh jawab.. kami, warga Malaysia ingin FAM bagi jawapan secepat mungkin..
walaupun aku tak tahu pasal bola akan tetapi aku sayang akan bola sepak Malaysia

kami bukan meraih simpati tetapi kami memerlukan tampok kepimpinan yang baru, yang boleh memajukan lagi mutu bola sepak negara.
kalau asyik orang yang sama, macam mana mahu maju??
fikir-fikir dan renung-renungkan, mahu MALAYSIA berjaya atau tidak? atau mahu di takok yang lama.

#UGG ( serikandi un9 )

1 comment:

Phat said...

jauh mano den merantau n9 totap dihati

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...