ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Thursday, May 3, 2012

hello awak..PICTURE SAYA MEMANG BETUL.

Assalamualaikum...

sebenarnya sudah 3 hari Risya sakit hati dengan perempuan ni.. she say Risya penipu di FB.. so Risya pun pelik la kan.. tipu?? rasanya tak pernah tipu apa-apa di FB.. i see at she's FB, she says like this " cukup-cukuplah MUKA YANG U MENCIPLAK TU dan cukuplah memperdayakan dengan MUKA PALSU U TU"
WTF???
hello awak, awak pernah jumpa saya ke? kenapa awak kata muka saya palsu? saya menciplak muka kamu ke? sebab itulah kamu cakap muka saya palsu? ke kamu kembar saya? sebab itu picture saya kamu kata palsu?
actually saya binggung... saya try tanya kamu lagi, tup-tup kamu terus blok saya.. saya hanya nak tanya kamu, kenapa kamu kata saya menciplak gambar? buat apa saya nak menciplak picture orang lain.. sedangkan Allah dah bagi muka saya yang tiada cacat celanya..
kamu mahu bukti?? kamu face to face la dengan saya.. Ya Allah... peninglah kepala saya fikir pasal awak..




 okey.. nie memang muka Risya.. tak ada maknanya Risya nak Menciplak picture orang lain.. suka hati awak lah nak percaya ke tak.. sebab Risya tak Rugi apa-apa..

~sebelum Risya undurkan diri, Risya nak minta maaf kepada seseorang yang Risya sayang, sebab dah buat dia kecil hati dengan Risya.. =) maaf ye awak~

 

2 comments:

Si Matatajam said...

Cute sgt la tu

Si Matatajam said...

Tu pasal ada yg jeles...

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...