ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Friday, October 12, 2012

Diary my sahabat untuk capital H

Assalammualaikum...

Diari My Sahabat? pelikkan...mesti kamu semua ingat Riss curi kisah DIA dekat buku diari dia kan? sebenarnya kisah Kawan Riss ini, dia suruh Riss sebarkan dekat semua gadis-gadis jangan jadi seperti dia. Ceritanya bermula....

" Berkenalan di Muka Buku sememangnya banyak terjadi didalam dunia sekarang. Berkenalan dengan Dia sesuatu yang luar biasa. Dalam tempoh berkenalan yang singkat Aku dan Dia mulalah menjadi sepasang pasangan kekasih. Memang aku sangat sayang padanya,Akan tetapi dalam berapa tahun hubungan kami mula menjadi renggang..memang salah aku kerana tidak memberitahunya bahawa ibuku telah memberi amaran padaku supaya tumpukan perhatian kepada pelajaran ku di UiTM. semasa aku semester 3, Aku dapat tahu Dia belajar di ALAM.... aku pun excited mahu jumpa dia...tapi aku malu, setelah aku menghilangkan diri tetiba mahu muncul depan dia. Aku ingat dia still tunggu aku , Bila Aku Akhiri Semester 4 aku, aku dikejutkan dengan berita bahawa dia sudah pun bertunang. Aku tahu aku tak patut merasa kehilangan dia atau menyesal kerana kehilangan dia, kerana aku yang buat dia jadi begitu....cuma Aku mahu dia tahu bahawa aku sangat sayang akan dia... aku nak pesan pada kamu semua, kalau itu yang terjadi pada kamu semua, kamu berterus terang pada dia,jangan biarkan dia tertanya-tanya apa kesalahan dia,jangan jadi seperti aku akhirnya menyesal seumur hidup...
for capital H.....Selamat mencapai kebahagian yang kamu impikan....iklas dari saya FZ"

sebenarnya cerita dia panjang, tetapi itu biarlah menjadi rahsia peribadi mereka...=) just Riss nak nasihatkan dia, Jodoh itu datang dari Allah....jika da tulis itu jodoh kita, insyaAllah dia menjadi milik kita...

jom follow twitter Riss, @riss_aziela dan facebook iela ziela

1 comment:

Kesuma Angsana said...

doakan yag terbaik je for dia yek, n yg terbaik for u juga

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...