ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Thursday, June 27, 2013

#n9 liga perdana yaw

sebenarnya aku tak tahu nak gambarkan kekecewaan aku...serius sedih sangat..so aku nak luarkan kekecewaan aku dengan liri atau sajak atau puisi yang aku reka untuk pbns..

eyeahhhhh..
liga perdana..
aku mempersembahkan dari noghori sembilan..

hobin jang hobin
apa kau sudah buat jang
sampai kita tersungkur ke liga perdana yaw..

1-2 okey lagi..
1-4 terus menangis.

kenapa wahai pbns
kenapa jadi begini
kenapa harus tersungkur ke dasar liga...
kenapa sulit untuk menang
kenapa begini
kenapa harus kecewakan kami...

wahai pbns..
tolonglah..tolonglah...
kami mahu rombak..
kita rombak kita rombak
itu pbns..

wahai pbns..
tolonglah jangan nak jadi bangsat seperti FAM BANGSAT..
yang mahu kan keuntungan dari menjaga kepentingan maruah negara sendiri...

ermm..okey lah...nanti sambung balik..den ado kojo cikit..bos da jeling2 tu...akhir kata...jom rombak pbns...

No comments:

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...