ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Friday, June 28, 2013

#Presiden MAFA letak jawatan

Hello guys...welcome to farisya.blogspot.com..Act aku terima khabar gembira dari penduduk melaka.mari aku meng copy paste berita dari seorang komad Ultras Taming Sari..

"Presiden MAFA, Md Yunos akan
meletak jawatan Ogos ini setelah
Melaka gagal ke Liga Perdana 2014"

Da baca? ini la yang kita mahukan...sanggup lepaskan jawatan semata2 demi kepetingan dan maruah bola sepak negeri melaka. syabas yb md yunos. Tapi jangan tetiba tak jadi sudah la yer..

kalau presiden Mafa boleh letak jawatan..kenapa presiden FAM tak mahu buat demikian demi kemajuan bola sepak negara. come on la...kalau nak keuntungan semata2 sampai bila bola sepak negara nak maju..

sudah la malaysia kena kutuk dekat akhbar australia.ini maruah negara la beb.. kalah dengan pasukan part time football..gila ke apa? oh melancongkan..i see.. menghabiskan duit je...

FAM says manalah negara eropah mahu lawan MALAYSIA atau bawah top 10 but see indonesia, dapat je lawan portugal..kejab yer portugal rank dia bawah 100 yer.. 0key i know..

aku merepek meraban kat sini pun FAM bukan ambik peduli atau ada orang lagi nak sound aku...chill la...aku menyatakan sahaja pendapat aku..salah ke..owh undang2 88..okey fine..

last, tolong jangan gunakan kuasa anda sebagai sultan untuk menerajui tampuk kepimpinan bola sepak negara..wasalam

No comments:

SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...