ultras page here!!!! n gollllll!!!!!


Photobucket

Wednesday, December 16, 2015

Memori bersama!!!

Assalamualaikum, hai semua!!!!

Di saat aku mengimbas kembali memori kita,
rasa sebak didada kembali menjelma,
tiada sebarang kata mampuku ucapkan,
melainkan doa-doaku sahaja dapat ku sampaikan.

kawanku,
andai aku boleh mengubah masa,
ingin ku memutarkan masa lalu,
supaya aku lebih menghargai masa-masa kita bersama.

Bisakah kita dapat bersama lagi?
mengulangi detik-detik yang terindah yang kita lalui.
bisakah aku dapat memandang wajahmu?
yang sentiasa muncul di setiap malam ku.

kawanku,
andai kata ini kali terakhir aku dapat bersamamu,
izinkan aku untuk menyimpan semua memori yang kita bina bersama,
aku sentiasa berdoa,
agar kau sentiasa bahagia di dunia dan akhirat.

Terima kasih kawan.








SinGgAH SiNi

jom singgahPhotobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...